Ayzetuka Ayyyy çok az kalmış sizin, sağlıkla gelsin inşallah. Ben de e bebek’ten 2-3 tane takım aldım fakat çok da fazla bir şey bulamıyorum. Muğla’da yaşıyorum buradaki mağazadan bakıyorum. Bir de kıyafetlerin üstüne 2-3 tane büyük iğneli alarm takıyorlar o yüzden kıyafetler hep delik deşik. Ama bulduğun güzel şeyleri aldım yine de. Belki bizim burada böyledir hiç bilmiyorum. Artık mağazaya gitmek yerine İnternet uygulamasından alacağım.