Sevgii_94 hayır yok canım, şöyle ki bebeğimiz de bizimle aynı yeme düzenine sahip oluyor 9 aylık süreçte, ben açsam o da aç ben toksam o da tok oluyor, ben sabah 8de de kalksam 12den önce yiyemiyorum bebeğim de bu düzene sahip, günde iki ana öğün yiyoruz aralarda ne bulursak :))