Fabulousmom 13+0 olduk. Mide bulantıları biraz azaldı ama bittiğini söyleyemem. Aşırı derecede belim ağrıyor ve çok halsiz oluyorum. Şükürler olsun Rabbime bütün zorluklarıyla çok güzel birşey ❤️🤲🏽
Zehraspl Edanurozmn 14+2 deyiz valla bu gebeligim canima okuyo bian once dogursaydim kalp krizi geciriyo gibi oluyorum kalbim sıkışıyor sırtıma vuruyo agrisi kolum uyusuyo ama bi sorun cikmiyo acile gittim kan vedim sknti yok nefes darligi var halsizlik uyku hali dikislerimde agri ah bi dogursaydim.🤦🏻♀️