T_ak 13 haftaligim bende kızlar ikinci hamilelik sizinkiler ilk mi bende şimdilik bişey yok baş ağrısı dışında 😍
-2345123 FDK2835 hiç almasaydım daha iyi ilk üç ay diye hesaplıyordum ancak evdeki hesap çarşıya uymadı. Ama her ay bir kilo almak da normal. Son aylar artadabilir.
Leylayz Edanurozmn bende burdaki yerimi alayım, bulantılar biraz olsum durdu ama baş ağrısı dinmek bilmiyor😢
Burcu1562 11+2 haftalığız bugün 2li tarama için randevum var ☺️ miğde bulantılarım hala devam ediyor iştahsızım 2kilo vermişim 😱
Civcivim_34 Edanurozmn 12+5 benim ben de rahat geçiriyorum şükür ilk de öyleydi hamile değilmişim gibi Buda aynı cinsiyet tahmininde bulundu mu doktorlarınız ☺️
KubraAydin Edanurozmn Bende 12+4 mide bulantısından bazen surunuyorum resmen , onun haricinde güzel 🌼🥰
-2345123 Buradaki konuşmalardan yola çıkarak soruyorum. Normalde 11+0 ile 11+6 arası 12. Hafta olmuyor mu? Öyle biliyordum ben.