Nursenaglbtn Geçen hafta 16 haftalıkken doktorum büyük ihtimalle kız dedi. Bu hafta devlette başka doktora gittim 17 haftalık %70-80 erkek dedi 🙄 kafam çok karıştı sanırım detaylı ultrasonda anca öğrenicez🤷♀️ başına gelen anneler varmı?
Omerhuma Nursenaglbtn Nursenaglbtn bende dun gittim doktora 17 haftalık olduk, doktor kesin kız dedi inşallah degismez 🙂
Taner91_zemine Nursenaglbtn benim ilk hamileliğimde 9 ay boyunca kız dedi doktorum doğumda sonra oğlan olduğunu öğrendim şimdi ikinciye hamileyim baştan %80 kız dedi şimdi oğlan oldu detaylidada oğlan çıktı bakalım ne olacak doğumda öğreneceğim 🤔😀😀
Busramnida Hayalllllll Bunu net ne zaman öğrendiniz 😂 bana da 2 kere kız dediler bugün de erkek dedi şoka girdim 😅😅
Civcivim000 Hayalllllll merhaba kaçıncı haftanızda erkek kaçıncı haftanızda kız dediler acaba çıkıntısını falan göstermiş miydi doktor tahmin olarak mı söylemişti
Nursenaglbtn Omerhuma inşallah değişmez 😅 tam yavaştan alışverişe başlıcakken şimdi 1 ay beklemem gerekiyo 😅
Nazemm İkimci gebeliğim şimdi, doktor ikisinde de yaptığı ilk tahmini her zaman tuttu böyleleri duyunca şaşırıyorum
Tubashn185 Taner91_zemine ya böyle şeyleri duyunca bende umutlaniyorim ama benim başıma gelmez diyede düşünüyorum iki kızım var simdikinede kız dendi
Ozgrrr Taner91_zemine haha valla 12 de erkek dedi 17nde kız dddi detaylıda ne olacak bakalım ama bni görenler basenin büyümüş diyor. Bilemedim ki
Taner91_zemine Derya3333 ilk hamileligimde hatırlamıyorum üzerinden 11 yıl geçti bunda 12 13 haftalikta kız denildi sonraki konturolum de erkek denildi
Mayacm Banada 13 ve 14.haftalarda erkek dedı doktorum bılmıyorum baZen degısebılıyomıs oyızden bısey almak ıstemıyorum suan degısmez dedı ama bellı mı olur 😂 bu degısenler kacıncı haftada degıstı onuda yazarmısınz merak ettım
Minikkuzular Taner91_zemine ayyy bugünde bana kıza benziyor dedi bir kızım var riskli gebeligim şeker hastasiyim oğlum olsa kordonlarımı bağlayacaktım ama kısmet sağlıklı olsun ama inşallah yanılır kızımda yanılmıştı bunda da yanılır inşallah😊
Melek3 Nursenaglbtn bilmem bana 19 haftalıkken kız dedi her kontrolde kız diyor 29 haftalıgim değişmez umarm
Papatya2768 Nursenaglbtn benimde erkek denildi cuma günü detaylım var merakla bekliyorum. Hastaneden gelince post açmak istiyorum benim erkek denilmişti şimdi detaylıda kız çıktı diye 😬
Kereminannesiiiiiii Nursenaglbtn benimde 12. Haftada Kıza benzetti 17 de erkek dendi zaten ultrasonda bariz pipisini gösterdi oğlum ama ayrıntılıya kadar hazırlıklara başlamadım sen de öyle yap bence.
Kubra-66 Nursenaglbtn ben canim detaylida ogrendim ikilide %90 kiz dendi hatta sonraki haftalarda goremedik vucut yapisina gore kiz dendi ama detaylida erkek olarak kesin dedi peritalanolog ama yine de degisekmi acaba diye dusunmeden edemiyorum😊
esma___06isik Nursenaglbtn benim arkadaşımin başıma geldi kendisi Denizli’de yaşıyor oradaki hastane erkek dedi kız beşinci ayında Ankara’ya geldi ailesinin yanına geldi. Burda ki hastaneye filan sordu ve doktoru acayip iyi bir doktor burada ki doktord da kız dedi 🥰😍 nasıl sevindi ama anlatamam kız istiyordu zaten erkek kıyafetleri almıştı kendisi şimdi kız kıyafetlerine döndü Denizli’de ki doktor hep erkek demiş sanırım düzgün bakilmadigindan ya da kadın doğum doktoru tam anlamadigindan
sulekbly @Nursenaglbtn evet banada kıza benziyor büyük ihtimal kız dedi doktorum sonra 14 haftalık olduğunda erkek kesin dedi suan kesin erkek 💙