EsrSvm Özelde yaptırırsanız 1 2 günde hallediyorlar. Ben devlette yaptırdım, aşılama yaptırdığım hastaneyle rapor alacağım hastane farklıydı. İlk gittiğimde muayene oldum eşim de ben de kan verdik, gerekli evrakları verdikten sonra yaklaşık 1,5 ay sonrasına gün verdiler. Randevu tarihinde dahiliyeye giriş istediler. Kan tahlili, EKG, akciğer filmi verdim. 2 gün sonra tekrar gittim. Dahiliye, psikiyatri, nöroloji, üroloji ve genel cerrahiyi dolaşıp muayene oldum. Doktorlar onay verdikten sonra aynı bölümleri tekrar imzalatmak için dolaştım. Ben dışarda yaptıracağım için işlemlerim bitmişti. Orda yaptıracak olanlar bir de öğleden sonra anesteziye gidecekleri o son işlemdi sanırım. Arada bekleme süresi var ve o son koşuşturma biraz yorucuydu tabi ama halletmiştik.