Benim adett tarihime 4 gün kala başladı lekenleme ilk adet olunca gelen lekelenme gibi 2 gün sürünce büyüğüme sordum 6,veya 7 düşük geçiren yengeme bana büyük ihtimalle yerleşme kanaması olduğunu söyledi doktora gittim iki gündür böyle şikayetim var dedim ultrason dan baktı birşey görmedi 4 gün vardı adet olmama kan tahlili verdim çok şükür 262 çıktı beta ve halen yerleşme kanamam devam ediyor doktor normal olduğunu söyledi kafamdanda atmamı ve ilişkiden de olabiliyor takmadan yapamıyor insan ne yazıkki ama çok şükür 6 haftalık hamileyim kalp atışını duymayı nasip etsin rabbim 🙏🙏rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah 🙏 🙏🙏