Kızlar benim adetim biteli bugün 6. Günü 4 gündür benden günde bir defa kahverengi veya pembe az bir şekilde lekelenme geliyor sizce ne olabilir ya sinir oluyorum artık yerleşme kanaması olsa 1 gün olur enfeksiyon olsa ilk ,adet bittikten sonra 1-2 gün yanma oldu sknra geçti böyle olan var mı