Elif8888 Merhaba burdayız tabi ki. Adet sancısı gibi sancılarım ve bel ağrılarım var. 37+5 günlüğüz bazı sıkıntılarımdan dolayı 38+0 da suni sancı ile doğum planlıyoruz Allah nasip ederse. İlk günden beri hep kendimi 38′inci hafta da doğum olsun diye motive etmiştim tabi bu şekilde olmasada hayırlısı bakalım. Son 2 gün. 🥰🌸