Artık ağrı yordu dün gece acile gittim alttan baktı açıklık yok nst ultrason derken hiç bişey olmadı eve geldim bugün öğlen 2 gbi parlak az pembe akıntı ve açık kahve leke geldi nişanmı yoksa alttan baktılar diyemi öyle oldu hala çözemedim bekliyorum