24 haftalık hamileyim nazlı kızım 22 haftada kendini gösterdi 🥰 ben bekarligimdan beri Bir kızım olursa Melisa ismini koyucam diyordum şimdi eşim ve çevredekiler beğenmedi kızlar siz kızınıza ne isim vereceksiniz? Arya ismi de kulağıma hoş geliyor bilemedim ne zormuş isim bulmak 😀😀😀🤣