Asil28 minipanda evet yumurtlama ve çatlamayı takip ettim. Yumurtalıların 5 gün sonra çatladı yumurtam
La_Liberte Asil28 çok iyi anlıyorum sizi benim de kayıplarım var. Maalesef ikincisi çok acıydı. Şu an korunmak zorundayız mesela. Ama güzel düşünün güzel olacak inşallah 🥰 Allah gönlünüzden geçeni sağlıkla hayırla versin.
burcunlu Asil28 biz adetini bekle desekde icin icini yiyecek kesin🙃 yap ama negatif cikarsa uzulme daha erken hatta bu ay negatif cikarsada uzulme. En guzel vakitte gelecek bebegin ben cani yurekten inaniyorum😇