byz12nur evet sizi hatırlıyorum bebeginiz entubeydi sanirim ilk yatis zamanlarinda. Kuvoz icini kapattiklarinda cok hızlı nefes almaya basliyordur veya nabzi artıyordur o yüzden kapatamiyorlardir. Bu sizin bebeginiz gibi küçük dogan bebeklerde cok fazla görülen bişey. Tamamen bebeğe bağlı tolere etmesi beklenecek belki 1 hafta belki 1 ay daha. Oksijen durumu duzelince sizi emzirmeye cagiracaklar bi kac gunde sizinle emzirme denenecek eger ki sizi guzel emer ve kilo kaybi da yasamazsa taburcu olursunuz. Ama oksijeni ne zaman kapatılır sorusunun cevabini size doktorunuz bile veremez tamamen bebeginize bağlı