Bayburtlugelin Oğlum küvezde hemşiresi bir beslemelik 50 cc verdiğini söylüyor ben süt saklama poşetiyle götürüyorum sütümü merak ettim 50 cc kaç ml ediyor 50 ml mi ? Poşete sütümü döktüğünde 150 ml çıkıyor bu 3 beslemelik mi oluyor
Nurhanimm Bayburtlugelin Canim soyle o sutleri cozdurup veriyolar ve bidaha isitio vermiyolar. Gerisi cop o sutlerin. Madem oyle veriyolar her hir posete 50cc doldur oyle ver ben 180 cc sutu cope attirdim oyle bilmeden
Nurhanimm Bayburtlugelin bir su bardagi 200 cc ediyo 1 yas ve ustu icin 100 cc cay bardagi 50 ise yarim cay bardagi Yenidogan icin yeterli miktar bebeginiz cikmaua yakinsa kuvozden gauet iyi suan max 60 cc ye kadar icmesi yeterli
byz12nur Nurhanimm yanlış biliyorsunuz bence çözdürülen sütler 24 saat içinde tüketilebiliyor çöpe atmıyorlar yani
ratatosk Bayburtlugelin poşete göre 50 cc yada ml nasıl yazıyorsa poşette doldurmayın biberonun ölçüsüne göre 50 cc/ml doldurun. Poşette fazla görünüyor biberona aktarınca azalıyor.
Nurhanimm Bayburtlugelin O kadar iciyosa cok uzun kalmamistir zamani akciger gelisimide iyiye gidiyosa
Bayburtlugelin Nurhanimm 10 gündür orda inşallah en yakın zanmda çıkarırlar genel durumu iyi diyorlar
Beyzabcr Bayburtlugelin cc ve ml aynı şey cnm. Cok iyi besleniyor masallah solunum destegi almiyorsa yakinda emzirmeye cagirirlar bence sizi 😊
Bayburtlugelin Beyzabcr küvezin içinde oksijen verdiklerini söylediler ağzında veya burnunda bir bir cıhaz yok inşallah çağırırlar 10 gün oldu artık sabredemiyorum
Beyzabcr Bayburtlugelin ara ara kapatıp deniyorlardir onlar oksijensiz kalabiliyor mu diye. Meraklanma kuvozicine alıyorsa cabuk toparlar insallah. Bende yoğunbakım hemsiresiyim bebisinin durumu iyi gibi görünüyor. Ins çabucak kavusursunuz😍
Nurhanimm byz12nur cozdurulen sutler 24 icinde tuketiliyo zateb yanlis bilmem imkansiz premature annesiydim cunku 2 ay boyunca. Ben kendim icin dedim 180 koyuyodum bi posete ama verdikleri 0.5 ml 1 ml diye ilerkedigi icin hepsi bosa gitmisti. En iyisi ne kadar veriyolars o kadar doldurmasi onu demek istedim
byz12nur Bayburtlugelin bende süt sağıp küvezdeki bebeğime götürüyorum. Lansinohun elektrikli pompasını kullanıyorum biberondan bakıyorum kaç ml çıkmışsa o şekilde yazıyorum süt saklama poşetine. döküp poşetten bakarsam fazla görünüyor yanlış oluyor bu sefer birde çözdürülen sütler 24 tüketilebiliyor haberiniz olsun bende başlarda az içtiği için 30 ml olarak ayırıyordum ama şuan 160 ml çıktı diyelim hepsini bi poşete koyuyorum inşallah en yakın zamanda kavuşursunuz🤲🏻
byz12nur Bayburtlugelin çöpe dökselerdi zaten söylerlerdi bir beslenmelik koyun diye ben bi sıkıntı yaşamadım bu zamana kadar