Civvciv merhaba bende onu kullandım 4 ay, şu an 6 aydayız gelişimsel bir sıkıntımız yok çok şükür . sadece şeye dikkat edin , günde 4 mg dan fazla folik asit içmek zararlı , bir çok makale okudum otizm sebebi oluyormuş fazla içince. mg dikkat edin, benim önceki doktorum 5 mg vermiş, o çok fazla diyerek folbiol yazdı yeni doktorum. şimdide ocean mummy içiyorum karışık ilaç , onun içerisinde de 4 mg var