Smrtgsn benim sancım olduğu gün bacağımdan kasığımdan doğru karnıma çektirerek ağrı geliyordu ve kısa sürmüyordu. Sabah erken saatte başladı eşimede dedim bugün çok ağrım var normal değil gibi diye. O gün akşamüstü randevum vardı nst de sancı çıktı doktor yatış verdi. 36. Haftamdı. Sancıyı durdurdular iğne ve hap kullandım. Hala hap kullanıyorum. Ayrıca ciğer geliştirici oldum 2 doz. O ağrı gerçekten çok sıkıntı veren bir ağrıydı. Sizi uyutmuyor yatırmıyor o şekilde bir ağrı. Doktorumda gerçek sancıyı şöyle tarif etti karnının her yeri taş gibi sertleşir, bel ve kasıklarınla beraber ağrı olur, bu ağrı 45 sn 60 sn aralığında sürer ve geçmez devam eder. Doktor tam usg bakarken karnım yamulup sertleşti hocaya sordum hemen bu bebek hareketi dedi. Bi tarafı sert değildi karnımın. Şimdi ağrı duyduğumda hep karnımı kontrol ediyorum. Benim kasıklarımdan çekiyor gibi oluyor karnım sertleştiğinde hep inş sancı değildir günlerini beklerler.