Sevgili anneler herkese iy akşamlar, her anne adayı gibi bende çok pinpirikliyim maalesef… Kilomuz sanırım normal, 2041 gr dedi doktorumuz. Fakat NTS ye bağladı aynı zamanda sancılarım çıktı, bu haftalarda böyle sancıları çıkıp normal zamanda doğum yapan annelerimiz var mı? Cuma günü tekrar nts için çağırınca doktorumuz biraz tedirgin oldum. Erkenden gelmesinden korkuyorum… 🥺