lovingmother prensesannesi__ hayırlısı olsun hakkınız da sağlıklı sıhhatli kucağınıza alın inşallah. 🥰
Zemheriiiiiiii Meltem_aras inşallah ama büyük ihtimalle biraz geç saate kalır hazırlıklar falan öğleni bulur gibi türkiyede nasıl bilmiyorum ama ingilterefeyim ben burda kesin öğlene kalır😂
Meltem_aras Sevlll ben çam ve sakurada takipliydim. Sezeryan olmama rağmen sancini bekleyecksin oyle alicaz dedi,son haftamda değiştrdim boýle saçma bir sey olamaz zaten sancim ne işe yarayacak? Hskiye gectim direkt acilden gün verdiler insallah iyi gecer…
Sevlll Meltem_aras hayırlısı olsun inşallah benim doktorum orda Mustafa Kemal iki kez düşük yaptim ondan sordum rabbim kucağınıza almayi nasip etsin inşallah saglikla
Meltem_aras Zemheriiiiiiii bana da bu saatte burda ol dedi ama bilemedim hadi bakalim once kim doğurcak😂😂
Yokys Meltem_aras benm de cumaa o kadar heycanlym ki ilk degil ama sanki ilk gbi elim ayağıma dolaşıyor 😅