Kızlar bugün Karadeniz medicalpark a gittim ilk kez. Dr. Nebahat Nuhoğlu. Çok çok çok ilgili çok güler yüzlü. Normalde devlete gidiyordum ama artık kesinlikle ona giderim. Hepinize önerimdir. 265 muayene ücreti. Genelde dışarda yaptırabiliyorsunuz anladığım kadarıyla tahlilleri felan. Sadece aylık 265 TL. Kesinlikle öneririm buna değer. Özellikle devlette benim gibi çırpınan arkadaşlar için.. 😂