Mom433 2 kaybım var bilirim. Ben de şu an geneyim ama korku ile bekliyorum. Erken de öğrenince daha tedirgin geçiyor. Inşallah yerleşme kanamasıdır sizinki. Ama dediğin gibi çok şükür hamile kalmak zor değil en azından. Sen testlerini yaptırdım mi sorun neyden kaynaklı diye genetik pıhtılaşma özellikle