kardelenertis ben adetime 9 gün kala yapmıştım predictor early isimli testi pozitif çıkmıştı. Ertesi gün gittim beta baktırdım 35di. Bir arkadaşım daha önceden yaptı aynı testi ikinci çizgi çok hafif çıktı o da ertesi gün gitti test yaptırdı beta 18 çıkmıştı.
Yani eğer gebelik varsa predictor markasının early serisi 10 gün önceden bile belli ediyor ama kutu üzerinde en sağlıklı olanın beklen adet tarihinden bir hafta önce yapılması en doğrusu yazıyor