beyza1234 bi arkadaşım beni pembe mavi konusunda ikiletti. Eğer doğum da çocukta her şey normal gidiyorsa çok iyi bir hastahane ama bi aksilik olduğu takdirde müdahale edecek başka doktor yok hepsi kadın doğumcu ve hastahanenin yoğun bakım üniteside yok dedi. Doğum sırasında bi aksilik yaşansa ambulansla başka hastahaneye sevk edilirsin dedi. Yoksa iyi doktorlar var olduğunu söyledi ama bende vazgeçtim.