angime Likapaa ya çok enteresandır ki çalışır raporuma göre 28 eylüle kadar çalışabilir işim ama o hafta 39. Haftam. Haftaya doktora gidip beni izne çıkarın dicem. Raporum saçma bi şekilde 2 hafta yanlış tarih veriyo
kirpapatyasiii Likapaa ben evden çalışıyorum isim rahat ama 32 de izine çıkacağım erken doğum riskim var doktorum da kendisi dedi erken doğum riski olduğu için çalışabilir raporu veremem dedi.
istanbullugelin34 Likapaa çok şükür iyiyim isimde yorucu değil istediğim zaman oturup istediğim zaman kalkabiliyorum o yüzden çalisiyim diyorum
betul036 Likapaa 26 haftadayim ve şok markette çaliyrm ikiz hamileyim 30. haftada ayrilacam.nasip olirsa 🥰
Caglademiral Likapaa kusma baş donmesi mide bulantisi yok ama bel agrim var surekli ve halsizlik surekli uyumak istiyorum calismak zor geliyor yoksa baska bir sorun yok tabiki cok sukur 😊
Demojna Likapaa 34+5deyim, kamuda çalışıyorum. 24-32 arası idari izinliydim 32de başladım, bu üçüncü hafta ama ayaklarım öyle çok şişiyor ki sanki panda oldum. Ama 37ye kadar dayanacağım inşallah. 37de ya da 38de doğum olacak gibi zaten
Likapaa Demojna neden 37 ye kadar çalışmak istiyorsunuz ? Haftaları doğum sonrasına aktarmak içinse kamu da zaten 2 yıl ücretsiz izin var aslında ☺️
Demojna Likapaa var evet ama o ekonomik durumunuz iyiyse bir tercih oluyor, ben maalesef işe dönmek zorundayım ücretli izinlerim biter bitmez. Tabi Allahtan umut kesilmez, olur da Rabbim bir yerlerden bir kapı açarsa durum değişir
Itsdlr Likapaa 32.haftamda ayrıldım, havalar beni mahvediyordu birkaç gün bile fazlasına dayanmazdım🥲😂 37′yi bekleyenlere helal olsun😬
Gunesim1 Haftadayım. Allah izin verirse 37. Ye kadar çalışmak istiyorum. Beni daha zinde tutacağına inanıyorum.