busra1997alpaslan2021 Likapaa 31 oluyoruz yarin 33 e kadar caliscam galiba bilmiyorum ayakta calisiyorum ayaklarım altları agriyor ya
angime Likapaa valla ben masa başı çalışıyorum ama o bile zorluyor. Tüm gün oturmak zorunda kalıyorum her yerim şiş. Bir de sürekli mülakat yapıyorum, görüşmelerde konuşmam için nefesim yetmiyor. 36. Haftada ayrılıcam izne inşallah
istanbullugelin34 Likapaa ben 33 haftalık oldum 37 ye kadar çalışabilir raporu aldım bakalim Allah izin verirse çalisıcam bir ay daha
cidolila Likapaa 32 haftamda çalışır raporu aldım şuan 34+4 deyim cuma günü 35 olacagım çalışamaz raporu alacağım kendim çalışırım gücüm var ama eşim pimpirikli çık dinlen diye başımın etini yedi yoksa ben doğuma kadar çalışırdım 🌺
Hzlkbra Merhabaaaa 12. Haftadayim çalışıyorum 32 de doğum iznine ayrılıyoruz ben kendimi iyi hissedersem 36. Haftada ayrilmak istiyorum
B-Y94 Hzlkbra umarım rahat hamileliğin olur canım seninde eğer masa başı olarak çalışıyorsan doktor da müsade ederse neden olmasın 😊
B-Y94 Hzlkbra ahh canım bak sana tavsiyem var abi hareketlerden kaçın bacaklarını mumkün oldukça uzatmaya çalış bol bol su iç. Ee haliyle snein hamile olduğunu biliyorlar yani ayakta hep dikecek değil sen kendini bebeğini düşün canım
Nilay01- Bende 19 haftalık hamileyim masa başı çalışıyorum Allah izin verirse 36 ya kadar çalışmak istiyorum 🌸
Caglademiral 10 haftalik hamileyim masa başi calisiyorum ama o bile cok zor oluyor ya 32 ye kadar calisirim diye dusunuyorum hayrlisi 😊
Caglademiral Likapaa kusma baş donmesi mide bulantisi yok ama bel agrim var surekli ve halsizlik surekli uyumak istiyorum calismak zor geliyor yoksa baska bir sorun yok tabiki cok sukur 😊
istanbullugelin34 Likapaa çok şükür iyiyim isimde yorucu değil istediğim zaman oturup istediğim zaman kalkabiliyorum o yüzden çalisiyim diyorum
angime Likapaa ya çok enteresandır ki çalışır raporuma göre 28 eylüle kadar çalışabilir işim ama o hafta 39. Haftam. Haftaya doktora gidip beni izne çıkarın dicem. Raporum saçma bi şekilde 2 hafta yanlış tarih veriyo
iremdemirbass 37 haftama kadar çalıştım iyikide çalışmışım vakit su gibi geçti suan 38 haftamdayım vakit geçmiyorrr 🙁