Yoncca atomcatandtheboysmother atomcatandtheboysmother Yine normal yapabilirsin benim doktorum bakaalim çok kiloluysa dogurursun dedi suniyle ama normal dedi bana kilosu çok degil
Itsdlr Esmayy388 Sezaryen gününüz 39+5′e mi verdi yani? Benim hala belli değil günüm🤷🏼♀️ Doktorum tutabildiğimiz kadar tutalım en geç 9 eylül’de alalım dedi
Lalssm2727 Yoncca uygulamaya göre 20 günümüz kaldı ama çok ağırlaştım artık umarım bu hafta gelir hayırlısıyla hatta yarın kontrolüm var 37 hafta 3 günlük oldum işallah yarın doğuma alırlar sağ Salim kucağıma alırım kızımı dua edin bana 💐💐💐
Yoncca atomcatandtheboysmother yaa ben sandım kilolu olursa sizi sezeryana alacak o yüzden dedim ki yine normal yapabilirsiniz 😊 pardon
Yoncca atomcatandtheboysmother bebeklerimizin kiloları yakın birbirine ya ondan dedim hani benim doktor normali uygun gördü
atomcatandtheboysmother Yoncca hayırlısı olsun hepimiz için. Doktorumda ben de normal yanlısıyız zaten. Beklemedeyiz bakalım. Neticede bebeklerimiz karar veriyor aslında nasıl ve ne zaman gelmek istediklerine☺️