Sezen07 Armut falan denedim ama ise yaramadı haplarimi da düzenli atıyorum nasıl geçirebilirim doktora başvurayım mi bi kaç gündür var bi kaç güne gidicem kontrole de yinede sormak istiyirum 😣
Aysegull00 Sezen07 her gün süt içiyorsan o da kabızlık yapar aralıklı içmen lazım mevsim kayısı ve erik mevsimi meyve olarakta yiyebilirsin komposto da yapabilirsin çok rahat edersin bi de suyu çok iç bunların hepsi de çok önemli geçmiş olsun
Hanifekucuk Sezen07 ac karnına ye ılık su iç bende de kabızlık var. Kuruyemiş ve meyveyi düzenli yediğim zaman olmuyor
Sezen07 Hanifekucuk meyveyi çok düzenli yiyorum aslında niye oldu bende anlamadım hiç olmamıştım 23 haftaya girdim
Sezen07 Aysegull00 Yok bilerek içmiyorum süt şu aralar kabizliktan muz falan da yemiyorum önceden hamile olmadan önce de süt düzenli içerdim hiç olmamisti
Esesli Sezen07 yaz mevsiminde daha kuru besleniyoruz maalesef kızartma makarna geçiştiriyoruz yanı bizde öyle çok sulu yemekler çorba tüketmiyoruz kuru beslenmekte yapar. Bol su iç kuru kayısı falan ye. Zeytin yağı iç
Sezen07 Esesli sulu yemeksiz asla öğün atlatamam hiç değişiklik yok aslında süt falan da içmiyorum bilerek 😣
bebisimbenmmm Sezen07 ekmek sadece kahvaltıda yiyorum ben yemeği sık sık yemeye çalışyorum aksi halde kabızlık yapar zaten 30. haftadayim maşallah hic yaşamadım aksine cok hızlı metabolizma ve bol su 3 lt fazla tuket ilac kullanma bence canim
Sezen07 bebisimbenmmm ilaç doktorun kullan dedikleri magnezyum kan ilacı ve vitamin magnezyumu 1 gün atlatsam ağrıdan duramıyorum 😣
bebisimbenmmm Sezen07 aslında onlari bende kullaniyorum ama demekki herkese farkli etki ediyor yine bol su içmeye dikkat et tatlim gecer ins yakında
Rasev Sezen07 gun icinde en azi 1-1.5 litr su tuketmen lazim sabahlari ac karina icdikden sonra e tabi 1saat sonra yemek ye ozaman kabizlik olmuyo deneyin hayrini gorursunuz
Sezen07 939918 şimdi bulamam ki onu ya ailem den uzak yaşıyoruz kimsemiz yok pek bilmiyorum ole şeyleri yapmasını 😕
HandeUzunerOzel 31+3 haftadayız. Başından beri daha önce yazılan bütün yorumları denemiş olabilirim😒 en son doktorum duphalac isimli bir şurup verdi. Prospektüste de hamileler için kullanıma uygundur ifadesi yer almakta. Sizde doktorunuza danışarak uygun görmesi halinde deneyin arzu ederseniz.