AE42 benimde sürekli düşük 13+4teyim sağlık ocağında ne zaman ölçse 7 4 7 5 8 5 en fazla ama birşey demediler arkadaşların dediği gibi benimde bildiğim bebek için değil ama bize zararı oluyor yorgunluk halsizlik dinlenmek gerekiyor birde çok düştüğünü hissettiğinizde sakince derin derin nefes alıp verin yavaş yavaş düzeltiyormuş tansiyonu