Ezgice0 nasılsınız nasıl gidiyor peki. Ben cok sizlanan biri değilim bu 2.hamileligim ama kızıma hamile gibi değildi kadar kolay geçmişti bu ikiz hamileliğin veni mahvediyor cok yorgunum psikolojim bozulacak az kaldi. karnımı çıkarıp biyere koyup dinlenmek istiyorum artik😭