Deletedmom434
[bilinmeyen] değişebilirde değişmeyebilirde ama kesin olarak cinsel organ 16. Haftada öğreniliyor bence emin olmak adına o haftaları bekleyebilirsin 😊
Nurayocal
Deletedmom434
[bilinmeyen] harika yaa darisi basima:)
Aras
Deletedmom434 genelde doktorlar 16. Haftaya kadar kessin bişey söylemiyorlar fakat cinsel organ 8. Haftada netleşiyor ☺️
Yeniievli
gerçekten o kadar erken olur mu ya.benimkinin hareket ettiğini bile hissetmedim.yarın gidicem doktora inşallah banada söyler.
SinemOrkun
Yeniievli zaten cinsiyetten sonra hareket hissedilir ben 22. Haftamda hissettim hareket.
Dilara55
[bilinmeyen] benim değişmedi ya 😬 erkek dedi öyle kaldı 😁
Deletedmom434
[bilinmeyen] anladım canım inşallah değişmez 😊
gonulcelen
[bilinmeyen] banada 11'de kız demiştim hala da kız değişmedi hareketleri hissetmiyordum ama çok hareketliydi benimkide
Emineslh
[bilinmeyen] erken öğrenmemişsin ki canım bu varsayım ve bana doktor yüzde 95 kız denildi ama dooplerde 23 hafta erkek olduğu kesinleşti bence kendini alıştırma benim hatama düşme sonra eşin sen herkes şok olur ve kimseye deme 😄 zaten iki cinsiyet var yüzde 50 ihtimal yani 🤣 ya tutarsa
Gmz93
[bilinmeyen] bence degisir 15.haftada banada yuzde 90 kiz dedi basladik pembeleri almaya 20.haftada detaylida kesin erkek oldugu ortaya cikti mavilerle degistirdik 😁
Ireem20
[bilinmeyen] Çok erken bence bana 16. haftamda kız demişlerdi sonra bir baktık ki %100 erkek. 16. haftada yanılıyorlar düşün biraz erken bence 😊
SemraSnmezTuru
[bilinmeyen] canım bana da 10. Haftada doktorum büyük ihtimal erkek ama kemik gelişimine göre söylüyorum dedi. 11. Haftada başka bi doktorda büyük ihtimal erkek dedi. Ama 14+2 doktorum %100 kız dedi 🙈 bence biraz daha bekle ben iki doktorda dedi diye o kadar alışmıştım ki oğlum diye karnımı sevdim 1 ay 😂😂😂 meğer kızmış 🐣
History
Valla benimde büyük ihtimal kız denildi 12. Haftada ismini bile seçtik 17.haftamda erkek dedi ben şok😳
Ezgi14
[bilinmeyen] Benm arkadasa 13. Haftada kiz 14 te erkek dedi. Bana da 13+5 te kiz dedi 15 te gidicem bakalim hala kiz mi 💃💃 siz kiyafet vs almayin nolur nolmaz
Miss
[bilinmeyen] çok erken ogrenmissin canım bende 10+4 um 12.hafta da bile tahmin edebilirmi doktorum bilmiyorum
Dyg34
[bilinmeyen] ben 12 hafta da ögrendim yuzde 90 kız dedi🙏😍 cinsiyet partisi bile yaptım heyecandan bende korkuyorum Yanlış gördüyse ☺️☺️
Busranurr
[bilinmeyen] 15 gunde bir kontrole gidiyorum bana 13 haftalikken 15 haftalikken 17 haftalikken kesin olarak erkek dediler 20 haftalikken kız oldugunu ogrendim emin olamadim 3 tane daha doktora gittim hepsi kız dedi 🤣 basindan erkek diye mavi esyalar almıştım acele etmeyin belki degisebilir 🙂
Dilara55
[bilinmeyen] aynen 10 11 de derim de şimdi heyecanlanacaksın dedi söyle dedim erkek dedi 12 de kesinlikle erkek dedi hala erkek 25 olduk 😬
Se3008
@[silindi] Banada 12. Haftada yüksek oranda kız demişti 16–17.haftada pipisini gördüm🙈 tabi ben şok 😂 alıştırmıştım kendimi kıza :)
TugceBykbs
[bilinmeyen] bende 11.haftada öğrendim erkek ve benimde çok hareketliydi bir sn. Yerinde durmadı ultrason boyunca değişmedi öyle bişey olmaz inşallaj ileride de önemli olan sağlıklı olması ama bir sürü alışveriş yaptık 😉😄😄
nzngk
[bilinmeyen] kusura bakmayın ama dr’nuz saçmalamış. 2li test’te bile yanılıyorlar 12-14 haftalar arası.. bence şimdiden cinsiyet belli olmaz.
Ayrıca o haftalarda hareketlerini hissetmeniz bile anormal.