evetbenavukatiyim sezeryan. Bebişin suyu bitmişti, tansiyon tavan, doktorum çok kesin bir dille normal doğum şansını reddetti. Kendisi karşısında boynum kıldan incedir tabi 🤣 ama hiç içimde kalmadı normal doğum. Bence sezeryan modern tıbbın bize sunduğu en büyük nimetlerden biri. Hem ameliyatım, hem sonrası çok rahat geçti. Benim gibi sezeryandan ödü kopanlar varsa diye sık sık yazıyorum 🤗🤗🤗