evetbenavukatiyim ben oğlumda çok rahat norml doğum yaptım..
Kizimdada rahat bir norml doğum planlarken 2 saat suni aldıktan sonra acil sezeryana alındım.. ikisinide tatmış biri olarak net normal derim.. normlde önce sanci çekiyorsunuz ama ugrasiniz biseyiniz yok sancıyı çek doğur bitti hersey sanki hic bisey olmamış gibi.. ama sezeryanda serüven doğumdan sonra başlıyor.. illaki sizlamalari ,ağrısı ,otururken ,kalkarken zorluğu ,bebeği kucağa alırken zorluğu falan derken sonrasinda sanci çekmek daha zor geliyor..