Sblatc Eymen_63 bende mağazaya pek gitmiyorum. Trendyoldaki defacto dan falan alıyorum mağazaya göre uygun oluyo
Eymen_63 Defnemom walla bnde birkaç defa tofisadan aldım, askında fiyatları uygun ama kumaşlarını hiç beğenmiyorum. Telefonuma hala indirim mesajları geliyor🤦♀️🤣almam asla birdaha ordan
lunam Ben normalde hep gidip görüp deneyip alıyordum. İlk defa internetten modanisadan aldım, bu hafta gelecek bakalım inşallah güzel çıkar.
Allahneverdiysee Eymen_63 ben kendim dikiyorum enn güzeli ve uygunu bence . Eğer uygun arıyorsan lamelif sitesine bakabilirsin😍
Eymen_63 Allahneverdiysee yapabileceğimi sanmam . Hiç kalkışmayayım 😃evde makinem falan da yok zaten 🤩