Eymen_63 Arkadaşlar hangi tesettür sitelerden alışveriş yapıyorsunuz. Memnun olduklarınız varmı. İnternetten sipariş biraz zor beden ve kalite konusunda🤷♀️. Ahh özellikle elbise veya etek boyları çok kötü çok kısa yapıyorlar.
Sblatc Eymen_63 ben genelde trendyol dan alıyorum. Önceden lcw de vardı orda iyi oluyodu. Defacto da da güzel elbiseler oluyo. Trendyol milla modestte de güzel şeyler var. Elbise boyları yqzıyo genelde ona göre alıyorum
PrensesFiona Eymen_63 modaselvimden alıyorum canım hepsinden de gayet memnunum. Boyları yazıyor bakarak alıyorum.
Eymen_63 Sblatc cnm Urfa’da ilçedeyim lwc defacto mağazaları yok burda merkezde var. Trendyoldan hiç alışveriş yapmadım giyim olarak teşekkür ederim canım.
Sblatc Eymen_63 bende mağazaya pek gitmiyorum. Trendyoldaki defacto dan falan alıyorum mağazaya göre uygun oluyo
Neslibt72 Eymen_63 aybike stil 👍🏻 Etek boyuna takılıyosan tereddütsüz tavsiye ederim hemde kumaşları gayet iyi
Zezeeeyyldrm Eymen_63 ben dünde elbise siparişi verdim geçende bi elbise aldım memnun kaldım tekrardan alışvériş yapim dedim
ikikuzuannesi_18-21_ Eymen_63 ben modanisayı çok kullanıyorum. Belli markalar çok iyi oluyor. Çeşit çok fiyat çok beğenmediğim olırsa iadesi kolay.
Halimea Eymen_63 lamia, lamelif , , modanisa hepsindende urun almışımdır kötü ürün denk gelmedi bana 🤗
Mom872 Eymen_63 Sahraa Desing genellikle bol kesim ve boy olarak çok iyi, birde site olarak değil ama marka olarak kesim ve modellerini çok sevdiğim için internet üzerinden Hanzade, Ekol ve Seçil markalarını genellikle çok alıyorum