Kızlar bende POZİTİFim 6. Günüm bugün ama doktor bana hiç bir şekilde hiç bir ilaç vermedi 31 haftalığım ve sadece parol iç dedi çok şükür iyiyim parola da gerek kalmadı. Bol bol limonlu su için ve c vitanemini tüketin nane limon ıhlamur flan için korkmayın inşallah hepimiz atlatacagiz.