Hepinize geçmiş olsn bu gece itibariyle bende pozitif oldugumu ögrendim hiç belirtim yoktu eşim bi haftadır gripti ama test vermiyodu o vermeyince bende kendim gittim hastaneye 27 haftalık hamileyim ben korkuyorum tedbir amaclı test istiyorm diye test verdm bugun pozitif cıktm yarın gelirler bakalm bana ne ilaç verecekler bi hafta önce kan tahlili yaptırmıstım 12.8 di kan degerim bugun kontrolüm vardı 11.6 ya düşmüş demekki virüs yüzünden düştü bu denli