Ozlemclr orayı düşünmüyo değilim ama orda da kuzenim normal doğum yaptı kızı deştiler orda resmen. Dikiş atıldıktan sonra ödem oluşmuş dikişi patlatmışlar ödemi patlatmışlar yeniden dikmişler yeniden ödem oluşmuş bu böyle böyle 5 sefer devam etti. Ama arkadaşımda haftalar öncesinde doğum yaptı orda oda özel hastane gibiydi çok güzel baktılar dedi kararsız kaldım açıkcası bilemiyorum