Melakya ben ilk kontrolüme oraya gitmiştim sadece keseyi görmüşlerdi erken gelmişsin diyip yollamışlardı. Kontrol açısından açıkcası çok beğenmedim yetersiz gibi geldi ama doğum konusunda görümcem normal doğum yapmıştı orda memnun kaldı. O biraz şans aslında yorumları okuduğumda bazıları memnun bazıları şikayetçi, aslında tüm hastanede var bu 🤷🏼♀️🤷🏼♀️