Deletedmom_5 herkeste farklı belirtiler oluyor canım mesela şuan karantinadayız bende yüksek ateş oldu en belirgin biraz nefesim daralır gibi oldu sesim gitti burnum tıkandı acayip terledik gribe çok benziyor kardeşimde mesela öksürük konuşamıyordu boguluyordu annemle eşimdede var öksürük bende çok yok mesela .sırt ağrısı eklem ağrıları balgam gelmesi annemin nefesi baya daraldı döşü ağrıdı ama ilaç yan etki yaptı ona .eşime birde göz agrısı yaptı gözdende bulaşıyormuş