Meless Deletedmom_5 boğaz ağrısı, balgamlı öksürük, burun akıntısı, inatçı ateş, İştahsızlık ve eklem ağrısı. Ben bunları yaşadım deltada. Kanda ciddi oranda pıhtılaşma yapıyor bir de. Kan tahlilide verin mutlaka ona göre doktorunuz kan sulandırıcı verir.
Nasip_kismet Deletedmom_5 ara ara ates ve ishal ama bir gun oldum sadece. Brunda tikaniklik bogaz acisi bas agrisi gozum kizardii gozlerimde agridi sinuzit gibiydi
hamisanne_63 Meless yenianne31 testi nasıl yapılıyor buruna çubuk mu sokuyorlar yoksa sadece kan tahlilinde mi çıkıyor ?
Mom54544 Meless dünden beri eşimde ishal ayaklarımın altı ateş basıyo kırgınlık halsizlik vücut ağrısı falan var diyo geceden beri hiç konusmadim daha nasıl nedir bilmiyorum inşallah kovit falan değildir Allah’tan ben annemlerdeyim kaç gündür eğer pozitif se daha da kalacağım 😔
Meless hamisanne_63 pcr testi yapıyorlar burna ve boğaza çubuk sokup. Pozitif çıkınca şehir hastanesine gidip kan tahlili yaptırdım. Kadın doğum doktorumda yaptırmamı istedi. Öylelikle kanda pıhtılaşma çıktı hemen kan sulandırıcı iğnelere başladık. Atlatmama rağmen hastalığı hala göbekten vuruyorum. Geçen hafta atlattım bir 10gün daha vurulalım risk var dedi doktorum. Devam ediyorum
hamisanne_63 BBYaman benim sağ kulagım agrıyo yanıyo bi de elimi vurunca sol kulagıma göre cok daha sıcak burun akıntısı var geceden beri cok öksürüyorum hapşırıyorum burnumun bir deliği tıkalı diğer deliğinden nefes alıyorum acaba olabilir mi delta
Meless Mom54544 bende deltanın 6-7.günlerinde ishal olmuştum. Olabilir test versin bence. Geçmiş olsun🙏
Mom54544 Meless Ben yanında olsam hemen akşam gidecekti ama dur bı bakayim sabaha kadar dedi dayada uyanmadı Allah’tan gece vardiyasina gidecek uyanınca duruma gire gidecek hemen hastaneye teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun inşallah yaşamazsınız bidaha
Meless denizguney gerçekten ciddiye alınacak bir hastalıkmış yakalanmadan önce çok ciddiyetinde değildim olayın. Çok teşekkür ederim rabbim sizlere yaşatmasın🙏
BBYaman Deletedmom_5 teste girdim kendi kendime anlamadim klima carpti zannetim ve biz disari cikmiyoruz insanlarla gorusmuyoruz cocugumuz var 3 yasinda oda oldu