-MinikMucizem- Mrymonek benim bazı günler değil hergun oluyor onun için kafama takıldı teşekkür ederim buarada geri dönüş için 🤗
-MinikMucizem- tugbaaytekinn yaaa o zaman ben haftaya beklemeyip doktora gideyim simdiden ne olur ne olmaz bebeğiniz nasıl peki iyimisiniz şuan
Nazlimmm Bendede var 27+5 im hamileliğimin başından beri hiç sıkıntı cıkmafı ama bugun acile gittim doktor düşük tehlikesi olan ilk aylarda arkadaşıma verdiği ilaçtan vermiş banada
Mom726272 Uyumsuzzz hıçkırık oo 😊😇 çok güzel Bi duygu aslında 2. Bebeğim benim alıştım artık diyorum sıpamı gene hıçkırık tuttu
Sudeeee Mom726272 canım benimde hıçkırık tutuyor bunun farkındayım ama gün içinde üç kez falan oluyo yani sabah tutuyor akşam üstü gece felan toplam 3 kere fazla mı yoksa sizde de oluyormmu
Mom726272 Sudeeee aynen aslında günde 2-3 defa oluyo birkaç dk sürüyo dediğin gibi 😇 Bi sıkıntı olacağını sanmam 💜