yakamoz ben de 38.3üm ne sancı ne ağrı hiç bişeyim yoktu. Doktorum çatı yapayım dedi tamam dedim bir baktık 3-4 cm açıklık var. Her an doğum olur dedi. Olmazsa cumaya kadar hastaneye yatırır suni sancı bile vermeden hızlandırırım doğumu dedi. Zaten çatı muayenesinde anladığım kadarıyla biraz kurcaladı 🙈🙈 ama hiç mi hiç acımadı. Şuan beklemelerdeyim. Hurma yürüyüş squat vs. Allah hepimize sağlıklı ve kolay doğumlar nasip etsin inşallah🙏🙏🍀🍀