yakamoz 38+6dayim gecen hafta gittigimde doktora 10 gun daha bekleme demisti. Yarin yine gidecegim ama ne bir agrim ne bir sancım hicbir seyim yok. Biliyorum simdi neden 40ı beklemiyorsunuz diyenler olacak fakat artik hamilelikten çok sıkıldım ve yoruldum. Ellerim sisti ödemden uyusuk durumda ne uyuyabiliyorum ne is yapabiliyorum. Sıcaklar da cabası. Herkesin sürekli arayip yok mu bir sey demesinden de yoruldum. Bekleyip bekleyip sonrasinda mecburi sezeryana kalmaktan da asiri korkuyorum. Boyle giderse bunalima girecegim gercekten. Dogumu kolaylastirmak icin ne yapmak gerek? Gerçekten çok sıkıldım artık 😢
Emineyldrm yakamoz bol bol hac hurmasi ye su ic acilmayi kolaylastiriyor merdiven in cik ve sicak suyla dus al belki hizlandirir Allah kurtarsin canim bende 30+3 um ama ben bile simdi dogurmak istiyorum yoruldum seni cok iyi anliyabiliyorum
Gurbetgelini yakamoz canım bende41+3 üm ben yapalım mecbur bekliyoruz yarına hastaneye gideceğim yine usandım bende artık. Benim birde 2 yaşında kızım var
Alim yakamoz son haftalarda hurma yemek kolay doğuma sebeb oluyormuş diye duydum 7 tane yiyen vardı normal doğum yapacaksaniz eğer doktor çatı muaynesi yapmadimi açılma var yada yok diye ve kız mi erkek mi geliyor?
Erdemveannesi Hurma yiyin kolay dogum için tesbihler var onları çekin sırtınızı duvara yaslayıp egilip kalkın yer silin egilip sıcak duş alın bebeginizle konuşun. Ben bunların hepsini yapıyordum ve temizlik yaptgım gün dogurdum 🤪🙈🙈🙈
yakamoz Erdemveannesi evi neredeyse her gün temizliyorum, eşim kızıyor hatta o derece sürekli bir bahane uyduruyorum. Squat yapiyorum ama nafile yok yok gelmeye niyeti yok bu kızın ☹️
yakamoz Emineyldrm sıcaklara kalmamak gerekiyormus ya ben bunu anladım. Nasıl yoruldu bedenim size anlatamam😔
Emineyldrm yakamoz yemek bile yapilmiyor bu havalarda evim cok ferah ama ocagin basinda 2 dk dursam pertim cikiyor cok zor cok
yakamoz Gurbetgelini ayyy Allah yardim etsin tez zamanda bir avazda kurtarsin. Gerçekten çok zor beklemek😩
yakamoz Alim doktorum çatı muayenesi gerekli olursa yapıcam dedi, sanırım sancı falan görmek istiyor nstde. Kız bebek bekliyorum, hurma da tüketmeye çalışıyorum Düzenli olmasa da. Yani artık ne diyim ne yapayım ben de şaşırdım 😢🤷🏼♀️
MucizemE 36+5 olduk valla bende daraldım bu ayın sonunda gelsin istiyorum 38+4 oluyoruz inşallah çok bekletmez beni 23 gün var bu ayın sonunda gelirse 13 gün bende 37 haftamda başlıcam hurmaya felan bakalım hayırlısı artık
yakamoz Emineyldrm eveet çok sikayet de edilmiyor kime zorlaniyorum artik desem yok sukret, yok iyi gunlerin, dogunca arayacaksın bunlari bilmem ne. Zaten psikolojim yeteri kadar bozuldu, kimsenin dinlemeye dahi tahammülü yok beni☹️
Emineyldrm yakamoz ah canim hamileligi kolay gecen bile anlamiyor ki bizim halimizi can sıkmaktan baska bi halta yaramiyorlar
BekirDartar yakamoz hurma ye günde 5 tane ama temizlik feln yapma sakın suan büyük ihtimal vücundunda güzel bir enerji var ve bu enerjiyi hiçe sayıp yorma dogumda ve sonrasında cidden cok ihtiyacın olacak