Biradsizyazar merhaba, evet dün sabah 10 buçukta aldılar beni, 1 saat içinde çıkardılar, genel anesteziyle sezaryen oldum, dün akşam 4 buçuk 5e kadar kendime gelemedim, geldikten sonra da narkozun etkisiyle ağrıları hissedemedim, etkisi geçtikçe hissetmeye başladım ve baya zorlanıyorum, sormak istediğiniz bişey varsa cevaplayabilirim