Meralcnbz ftm2946 benimde yarin yatisim var carsamba sezaryanim ama cok korkuyorum nasil olacak nasil bitecek diye cok sitres yaptim Rabbim yar ve yardimcimiz olsun🤲🏻
ftm2946 Meralcnbz ayy aminn inşallah 🤲🏻 Ben de öyle çok stres yaptım o yüzden şu an uyuyamıyorum mideme vurdu stres, Allah sizin de yardımcınız olsun inşallah kolaylıklar versin ağrısız sızısız bebeğinizi kucağınıza sağlıkla alırsınız inşallah 🥰❤️🤲🏻🌹
Glbnpk bsrdgn bana Spinali vurduktan sonra taktılar hiç hissetmedim takıldığını. Herkese takılıyor diye biliyorum. 🤗
H2hamide ftm2946 sende bize dua et olurmu benımde çarşamba gunu bellı olucak gün vericek doktor duaya cok ıhtıyacım var canım🤲🏻🤲🏻Ve ben ınanıyorum kı hersey gönlünce ve cok guzel olucak sadece sakin olmaya calış aklına farklı seyler getırıp onları düşün içini rahatlat🥰🥰
ftm2946 H2hamide inşallah benim de dualarım sizinle 🥰 çok iyi anlıyorum sizi, inşallah sizin de Allah yardımcınız olsun, kolaylıkla, ağrısız, sızısız doğum nasip olsun inşallah bebeğinizi kucağınıza sağ salim alırsınız 🥰❤️🌹🤲🏻🤲🏻
ftm2946 passionis ayy amin canım benim o güzel düşüncelerin duaların için çok teşekkür ederim Allah hepimizin yardımcısı olsun hepimize kolaylıklar versin bebeklerimizi sağ salim kucaklarımıza alalım inşallah 🥰🥰❤️🌹🤲🏻
ftm2946 ida amin inşallah çok teşekkür ederim Allah hepimizin yardımcısı olsun hepimize kolaylıklar versin inşallah bebeklerimizi kucağımıza sağ salim alırız 🥰❤️🌹🤲🏻
Strong_mother01 ftm2946 Göz açıp kapayıncaya kadar kucağına alırsın inşallah canım bebeğini 🥰🥰 allahım sağlık sıhhat versin Akıl fikir versin Annesind babasına vatanına hayırlı evlat olsun inşallah 😊🥰 benimde üçüncü olacak ekim sonu doğumum bende bu günü sabırsızlıkla bekliyorum 🥰🥰
ftm2946 Strong_mother01 öyle güzel dua etmişsiniz ki o güzel yüreğinize sağlık 🥰 çok teşekkür ederim Allah size de kolay, ağrısız, sızısız doğumlar nasip etsin inşallah bebeğinizi kucağınıza sağ salim alırsınız 🥰❤️🤲🏻🌹
Strong_mother01 ftm2946 Allah razı olsun canım içimden geçenler bence sende uyu uykunu güzel al yorgun olma çünkü enerjiye ihtiyacın olacak 🥰♥️
Strong_mother01 bsrdgn ben 2 doğum yaptım doktorum hiçbir şekilde takmadı Uyusuk olduğum için altıma bez katmışlardı zaten ben mesane dolduğunu hissetmediğimiz için kendi kendime yapıyormuşum meğerse 🤣🤣
ftm2946 Strong_mother01 buradan aldığım cesaret ve güzel dualarla şimdi uyumayı deneyeceğim inşallah 🥰🥰 çok teşekkür ederim inşallah sizin de Allah yardımcınız olsun ağrısız, acısız kolaylıklar nasip etsin 🥰❤️🌹
Meyracukurmaraz 2 hafta önce doğum yaptım 14 saat sancı sonunda acil sezeryana alındım. Hiç korkmayın. Spinal oldum. Hiç bişey hissetmiyosunuz. Ben çok korkuyordum ama cidden korkuldupu gibi değilmiş. Sonrasında 3 4 gün biraz dikişler zorluyor ama yatalak olmuyorsunuz kalkıp oturabiliyosunuz. O anları korkuyla hatırlamayın.. Anın tadını çıkartmaya bakın 🥰
ftm2946 Meyracukurmaraz ne kadar güzel 🥰🥰 inşallah benim de kolay, ağrısız sızısız geçer hayırlısıyla, çok teşekkür ederim size de 🥰 inşallah Allah bebeğinize de sağlık, sıhhat hayırlı bereketli uzun ömürler versin hayırlı olsun 🥰❤️❤️