Aynı duyguları yaşıyoruz hepimiz ilk gebeliğim ama acayip tırsıyorum ama bi an önce de doğurmak istiyorum sağdan sola dönemiyorum çatı acisindan benim bebeğim 29. Haftavda kanala girmişti doktor ayakta kalma baski hissedince yat 24 35 haftalık olsun dedi uyguladım iki hafta önce gittim az yukarıya çıkmış yüzünü zor görüyorum geçen şimdi biraz daha iyi yine aynı devam et 36 haftalık olsun dedi şuan 36+4 korkuyorum hem gelsin istiyorum hem gelmesin istiyorum 2200 du kilosu korkuyorum kubez falan olur diye