kerimeurgun Sevgili anneler aşerdiginiz en tihaf şey ne?benimki kil ama tabiki yemiyorum bebegimin sağlığı icin😍
kerimeurgun Alisaninannesi bn her gördüğüme aseriyorum desem yeridir şanslısın bnce herşeye asermek zor oluyor😁
nevamm1 kerimeurgun masterchefte ahtopot görmüştüm rüyalarıma bile girdi canım okadar istemişti ki daha önce hiç yemedim oysa ki.🤤
MiniMiniKus Fatma2144 Ayy bi kere gözümü bende canım bir şey isteyerek açmıştımm rüyamda görmediğim halde 😂😂
kerimeurgun Fatma2144 oda iyiymis😂😂bnde bazen rüyamda birsey yediğimi goruyorsam uyandığımda yediğim şeyin tadı oluyor ağzımda 😊
Alisaninannesi kerimeurgun bir kerede olsa aşermek isterdim kocamı gece gece göndermek arasın dursun. Kandırmada yapamıyorum 😂😂😂 belki aşeririim ilerleyen haftalarda 23. Haftadayım daha
busee3 kerimeurgun Görünüşü küçükkken yediğim çilekli şekere benziyordu her gördüğümde agzım sulandı 😂😂
Fatma2144 kerimeurgun şu bulantılar geçip iştah bi gelse,yediklerimin eski tadını bi alabilsem çok mutlu olucam