Selam kızlar ben bu gece 12 itibariyle 39+6haftalik oldum yani uygulamaya göre son 1 günüm kalmış doğuma ve dünden beri boğazım ağrıyor kaşınıyor sanki içi kuru öksürük başladı artı bide hafif göğüs ağrısı nefes alıp vermede zorluk var acaba covit mi oldum 🥺🥺bide covit olup normal doğum yapan var mı acaba yoksa direk sezeryan mi oluyorlar 🤷🤷🥺