melekanesi Merhaba kızlar 😊 Hastane çantama koymak için önerinize ihtiyacım var. Yenidoğan için ıslak mendil ve mama önerisinde bulunur musunuz? Neler aldınız yada kullanıyorsunuz? Mama alma sebebim inşallah ikizlerim olacağı için yanımda olsun istiyorum.
Merveee34 melekanesi mama hakkında bilgim uok :) ıslak mendil değil ama pamuk kaynatıp götürmeni tavsiye ederim . Gerçi simdi kolaylık çıkmış e bebekte temizleme pamukları var bende onlardan aldım . Daha iyi oluyor ıslak mendilden
zehranurr melekanesi ıslak mendil yerine pamuk tercih edebilirsin bence. Ben hem ıslak mendil hem pamuk götürdüm hastaneye pamuk kullanmamı söylediler
bus91 melekanesi mama ilk hastanede hemşireler verıyor sütün gelmezse alırsın canım bence alma ben bebeğim 4 aylık hala ıslak mendıl kullanmadım temızleme pamuklarından alıyorum suyla ıslatıp sılıyorum ıslak mendıllerım. Illakı bi kimyasalı var bare o eksık kalsım ek gıdaya geçene kadar temızlme pamugu candır hatta toplı ıslatıp nı kutuya koydum bıyere gıttımde ordam cekıp siliyorıö tavsıye edıyorum ıslak mendıl bence kullanma
melekanesi Merveee34 e bebekten bende aldım. Yanımda göreceğim ama biterse diye ıslak mendilde olsun istiyorum. Temizlime pamuğunu kaynamış ve soğumuş suyun içine koyup mu götürsem.
melekanesi zehranurr e bebekten bende aldım. Yanımda göreceğim ama biterse diye ıslak mendilde olsun istiyorum. Temizlime pamuğunu kaynamış ve soğumuş suyun içine koyup mu götürsem.
melekanesi bus91 devlet hastanesinde olacağı için var mıdır verirler mi bilmiyorum. Temizleme pamuğu aldım. Hastane çantasına koyacağım. Islak mendilde bulunsun istiyorum. Temizlime pamuğunu kaynamış ve soğumuş suyun içine koyup mu götürsem
Glbnpk melekanesi ıslak mendil sleepy almıştım ama anında kızarttı poposunu şimdi minies yenidoğan alıyorum memnunum. Mama ise bebelac gold hiç gaz yapmıyor çok memnunum. Başta kullandım gerçi artık kullanmıyorum.
Merveee34 melekanesi ben tüm doğumlarımda öyle yapmıştım canım . Pamuğu kesip güzelce kaynatıp uygun bir kutuya dizmiştim hafif ıslak bırakarak . Hem hijyenik hemde hesaplı .
bus91 melekanesi okundugu gıbı yazacam tapır kutuları varya onlarda koku yapmadan duruyor kilit kapaklı olanları var cocukların beslenme cantasına koyarlar ordam gözünüzde canlansın ben ondan aldım gayet guzel 3 4 gun gıdıyor ıslak kalıyor kokmuyorda
Saripapatyam1 melekanesi ıslak mendil baby turco yeni doğan aldım o kadar yumuşak ki dokusu çok beğendim. Mamayida kızımda sütüm geç gelmişti sma kullandık 6 ay kadar çokta memnun kaldım gene öyle bi durum olursa sma alcam