Emoshumm Merhaba hanımlar,ben bugün itibariyle 20+0 haftalığım,24 .haftada ayrılabiliyoruz ya,ben ne zaman doktora gitmeliyim rapor için?3 hafta sonra mı 4 hafta sonra mı ayrılabiliyorum izne?
csema merveees resmî gazetede yayınlandı bu senede devam edecek ben de bu hafta idari izne çıkıyorum. izin verilmeyenler resmî gazete araştırın kızlar hakkınızı arayın kulak dolma şeylere inanmayın
Emoshumm csema hocam ben 20+1 im,bu 21. hafta oluyor değil mi?Bu durumda ben 2 hafta mı 3 hafta daha mı gidiyorum okula😅
birseny merveees idari izinde ek ders yok sadece maaş 24 de aldım ben 26 bitiyor inşşlh 32 ye kadar devam ediyor idari izin 32 den sonra istiyorsanız 37 ye kadar çalışır raporu almanız gerekiyor yoksa 32 de doğum izni başlıyor
csema merveees ay yanlız ben öğretmen değilim yanlış anlaşılma oldu sanırım 🥲 devlet memuruyum. aynı haklara sahibiz sonuçta diye paylaştım ama ek ders mevzusunu bilemiyorum
brvnsubasi Prenses-annesj nasıl ayrıldınız nereye haber verdiniz bende hastanede çalışıyorum da şuan raporluyum 3 hafta sonra 24 haftalık olacagım
Prenses-annesj brvnsubasi kadın doğum doktorundan 24 haftalık olduğuma dair belgeyi alarak idareye bıraktım bu kadar kısa sürdü 🤗 hatta benim hep 1 hafta geride cikiyor diye alamam diye korkmuştum ama doktorun dediğine göre son regl tarihini baza alıyoruz dedi ultrasonu değil dedi o yüzden tam vaktinde çıkmış oldum… 32 de de gidip kadin doguma girip çalışamaz raporu alıp onu da idareye bırakıcam sonra çıkıcam tekrar
csema Emoshumm bana doktorum 24 +0 da raporunu yazacağım dedi gününü ona göre belirleyin. öğretmen değilim bu arada kamuda memurum aynı yasal haklara sahibiz izin verilmeyenleri duyunca yazmak istedim
Emoshumm ElifB08 Merhaba! hangi evrakları verdiniz acaba ve 23.hafta da mı tam 24 e girerken mi rapor aldınız?
ElifB08 Emoshumm doktordan 24.hafta olduğuma dair durum bildiri kağıdı aldım onu verdim. Birde dilekçemi yazdım