merveees Kızlar 24. haftada verilen idari izin devam ediyo mu yarın okul açılacak ona göre hareket edelim
03264231 merveees izin devam ediyor diyorlar canım bende 22 hafta 2 günlüğüm ayın 11 inde 24 olacağım inşalallah 🙏
Ay-oy-me21 Prenses-annesj peki 32. Haftada isteğe göre başlatma yapıyorlar mı bizim kurumda yapmadılar
brvnsubasi Prenses-annesj nasıl ayrıldınız nereye haber verdiniz bende hastanede çalışıyorum da şuan raporluyum 3 hafta sonra 24 haftalık olacagım
Esrakin merveees Insallah kalkmaz ua hrkesin tek korkusu bendw 3 gun sonra 24 haftalik olucsm herkes kalkar diyor ama umarim kalkmaz tek umudum valla skntili hamilelik geçiyorum 😑
merveees Esrakin benim de daha vaktim var ben de endişeliyim kalkmasından aşılanan sayısı artıyo gebeler aşı olabiliyo kaldırmazlar inşallah
ElifB08 merveees devam ediyor bende evraklarımı cuma verdim cumartesiden itibaren izinliyim 8 hafta 👍🏼
Emoshumm ElifB08 Merhaba! hangi evrakları verdiniz acaba ve 23.hafta da mı tam 24 e girerken mi rapor aldınız?
Elifingoo ElifB08 aaa benimle beraber bende dün çıktım bugün başladı iznim ortam çok kötü güzel bir zamanda oldu
Esrakin merveees okullarda aciliyor ogretmen yetersizligi olursa kalkabilir diyorlqr insallah kalkmaz ya 🙏
Sevil12 DidoRD Bende ziraatteyim , idari izin yok, 24 haftalik olduktan sonra evden calisma veriyorlar . Sizde nasıl anlamadim